fredag 14 oktober 2011

Söta små lögnare nummer fem

Japp, nu är del fem i den underbart underhållande Pretty little liars serien här. Boken heter Frestelser och tar vid där fyran, Intriger, slutade. När det gäller denna serien så är det definitivt nödvändigt att läsa dem i ordning och tro mig, det är värt det.
Jag tycker serien är gööör spännande och jag vet att när jag väl börjar läsa så slutar jag inte förrän boken är slut. Så har du inte läst dem så gör det. Börja alltså från början med Lögner, sen Hemligheter och så Skandaler och Intriger. Jag vet att omslagen är rätt corny (förutom det senaste) men skit i det för serien är toppen!
Den finns dessutom som Tv-serie, men jag har inte vågat se den för jag tror att jag kan bli rätt besviken. Men å andra sidan så är The Vampire diaries bättre i Tv än bok...hum tål att tänkas på.

ISBN 9789132159923


2 kommentarer:

Anna sa...

Jag var också jätterädd för att titta på serien till en början pga att jag var rädd för att bli besviken. I början blev jag besviken också,men nu älskar jag den! Serien är väldigt bra, även om den är lite olik böckerna!:)

Jennie Elmén sa...

Tja, jag får prova helt enkelt, tack!