tisdag 6 oktober 2009

Det som kommer att läsas!


Vad ska man säga, räcker OJOJOJOJOJ SÅ BRA! Det är en trött Jennie som har tagit sig till jobbet efter en natts sträckläsning av bok nummer 3 och 4 i serien Tre. Det går ju inte att sluta läsa, hade jag haft fler hade jag troligtvis läst än.

Nu måste jag vänta och vänta och längta till del 5 0ch 6 kommer. Jag vet inte när och det känns oroande jobbigt.

Men jag har "Fatta eld" hemma, alltså del två i hungerspelen och den har jag också längtat efter. Ja, sen så kommer De rätta trean i Westerfeldts serie om fulingarna och snyggingarna, jag ska nog överleva. Så har jag Bredows nya Bara inte du och Om jag stannar av Forman, det ska nog fixa sig och jag kommer nog till och med ha kul tills nästa del i treserien kommer.

ISBN 9789132156045


Inga kommentarer: